ÄNTLIGEN!!

Woho, för första gången på 3,5 veckor så har jag internet på min dator! Jag har lyckats hitta ett ställe här i huset där jag kan koppla mobilnätet till datorn så hädan efter kommer jag kunna uppdatera bättre! 
För er som inte har koll på läget så jobbar jag på Sonjas Camping som resturangbiträde över sommaren. Det är en helt ny upplevelse för mig men jag gillar jobbet, förutom när till och med stresståliga jag tycker det blir lite för stressigt, det roligaste är nog att stå i kassan. Hehe gillar att trycka på alla knapparna.. ;) och så är det roligt att blanda drinkar, jag är nämligen alkoholansvarig så jag har fått gå en kurs i ansvarsfull alkoholserveing! 
 
Första två veckorna var dock väldigt ensamna då de andra tjejerna som jobbar här bor i sina sommarstugor och jag bor på personalboendet här.. Men sen förra måndagen har Kalle varit här och hängt och tagit hand om mig. Men i morgon åker vi båda hem till Åtvidaberg och jag stannar tills på söndag. Jag ska bland annat till Eskilstuna och titta på Emma som spelar huvudrollen i Cabaret och så ska jag sjunga på lilla Sagas dop på lördag. Det ska bli så skönt att vara ledig då jag jobbat varje dag sen jag kom hit och då pratar vi om många 11-timmars pass. Men men jag är här för att jobba! :) 
 
nöjd tjej, speciellt när Kalle står här bredvid och steker pannkakor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback