You gotta run the race to win the prize.

Att vakna till stålande solsken och ett glittrande vinterlandskap kan nog vara bland det bästa som finns. Snö är så himla vackert, allt är ljust, sagolikt och det bara glittrar och glimmar om både träd och gator. 
 
Jag började min morgon med en promenad med Elin, Kerstin och mamma. Elin åker till Australien i ett år om en vecka så det blev en stor kram när de åkte igen. Jag säger bara SKYPE IS THE SHIT! 
Idag ska mamma och jag baka bröd som jag ska ha med mig hem och handla lite saker som jag behöver, schampo, tvättmedel och såna saker.. I kväll ska jag till Honeyponey för en sista tjejkväll innan jag åker hem till Öland i morgon. 
 
synd att det är så kallt på vintern, annars hade jag velat ha det året om.. nu börjar jag faktiskt längta efter sommarvärme och en fin gyllenbrun hy igen. Min hud börjar säga ifrån från den här torra luften, hatar exem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback