Maybe you love yourself like I love you.

Eftersom jag, Nico, Jakob och Paulina är en sån superawesomegrupp så blev vi klara med alla kostymskisser idag. Nästa steg blir möte med alla karaktärerna där man diskuterar fram en skiss som passar både skådespelarna och oss. 
Efter lunchen har vi sångrepat inför sångjobbet vi har den 31 januari, det går ganska fort framåt då vi har ganska många låtar som vi sjungit innan. Men programmet blir nästan en timma långt så det är lite att öva på iaf ^^
 
Ikväll blir det filmmaraton, vi ska se hela 5 stycken filmer. Vi börjar vid halv sex och jag har inte en aning om när vi kommer att bli klara om jag ens klarar av att sitta och kolla så länge ^^ Adrian har iaf bokat 21:an (vår biosalong) så vi kommer sitta bekvämt! Nu tänker jag ta en powernap innan det är middag (HAMBURGARE NAMNAM). 
 
dagens gofika, mums. frukt, vaniljkesella och något smuligt gott ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback