JAG SKA SLÅ REKORD!

För några dagar sen skrev jag ett inlägg om att jag börjat gå så mycket osminkad sen jag började här på Öland. Menningen var att vi skulle gå ut och fira några i klassen idag men eftersom den ena tjejen är sjuk och halva klassen varit dålig (inklusive jag) så sköt vi upp det till nästa helg. Det betyder att det inte finns någon anledning för mig att sminka mig idag. Det betyder att det inte kommer att bli förrän nästa helg som jag kommer sminka mig igen, då är det alltså 2 veckor sen jag använde smink och det är rekord för mig! 
 
Både min hy och mina ögonfransar kommer må så bra av det här uppehållet som de egentligen bara får på sommaren. Plus att när jag väl får sminka mig nästa helg igen så kommer det bli så kul. Men GO EMMA! 

här har vi en osminkad trollunge för några veckor sen, så räkna inte med välrdens sexigaste bilder den kommande veckan ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback