Im not gonna write you a love song.

Ackanamej, den här dagen tar aldrig slut. Hehe nedå skämt åsido men dagen har varit väldigt lång med rolig såklart. Vi har repat från morgon till 16.30 och sen hade vi en timmas sånträning till 18 efter det. Så vi har varit effektiva idag och nu har vi nästan plöjt igenom hela pjäsen så i morgon kommer vi troligtvis göra vårt första genomdrag genom hela pjäsen! 
 
Vi ha haft ett jazzband på besök här ikväll så det var konsert i cafét kl 18, jag kommer den första halvtimman sen blev jag för rastlös. Även fast de var grymma så tycker jag jazzlåtarna var lite för långa och lite för sega för min smak. Sen dess har jag legat i min säng och kollat nya avsnitt av serierna jag följer. Jag funderar på att kolla det sista avsnittet nu men jag borde kolla igenom hela manuset tills i morgon igen.. Hm troligtvis hinner jag med båda. ;) 
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag!
 
Emma håller takten och dirigerar till bandet.. ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback