2 av alla bra saker med internat.

En sak som är otroligt skönt med internat är när man är sjuk. Man kan gå lite fram och tillbaka till lektionerna som man känner att man orkar. Om man känner att man inte orkar så har man bara en 2 minuters lång promenad till sitt rum. Sen kan man alltid lägga sig på rasterna och lunchen och vila emellan. En annan sak som är så sjukt bra är att man kan se ut precis hur som helst här för det är ingen som bryr sig. Jag har aldrig haft så lite smink på mig som när jag kom hit och det är så himla skönt. Jag har en regel då jag bara får ha smink på fredagar och lördagar om det inte är något speciellt vi ska göra. Det här har gett mitt självförtroende en skjuts. Hemma kunde jag inte ens gå osminkad till affärn och handla. Det gjorde jag flera gånger på lovet när jag var hemma och även fast ni kanske tycker det är så stort så är det ett stort steg för mig med mina komplex! :)
 
som sagt här kan man se ut lite hur som helst ^^ haha 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Du som är så vacker både med och utan smink Emma!!!!

Svar: Ja alla har vi våra komplex och att gå osminkad har varit ett av mina stora.. Det kommer tyvärr tillbaka lite när jag kommer hem men det ska jag försöka jobba bort helt. Men tack så mycket Monika! :)
Dib

2013-01-10 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback