Im on my way.

Woho, gissa vem som sovit heeeeeela natten lång? Jo jag förstås! ^^ Med lite hjälp tog jag mig från södra igår till mitt rum i Norra flygeln.. hehe jag har själv inget minne av det då jag somnade i deras soffa men jag fick en riktigt rolig historia om hur det hela gick till berättad för mig i morse. 
 
Igår slutade vi sent igen, klockan 19 isch. Vi har massa att göra i kostymgruppen så nu har vi möten med alla 17 i klassen och går igenom allt som är klart och allt som behöver fixas. Men vi hann med ungefär hälften igår så vi borde hinna klart idag. Nu är jag taggad inför rep hela dagen, hoppas ni alla mår bra!
 
finaste Matilda blev fint utsmyckad vid frukosten! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback