Sjukling här!

Japp ni läste rätt, jag vaknade vid kl 6 i morse och hade väldigt väldigt ont i halsen.. När jag vaknade nästa gång hade det gått över i hes röst och täppt näsa vilket jag ändå föredrar före halsont.. Jag har iaf spenderat dagen i Kalmar med några från klassen, jag har tyvärr inga bilder då jag glömde min telefon hemma.. Nu i efterhand kan jag väl känna att jag kanske borde stannat hemma för jag är helt slut, men vi hade iaf en mysig dag!
 
Ikväll blir det lugn, Gabbe håller på att laga vegetariansk lasange till oss allihopa, det ser min mage fram emot. 
Vi har i alla fall haft en jättefin regnbåge här på besök, som inte är lika fin på bild som på riktigt.. ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback