Öppen scen.

Yes nu har jag återingen hamnat i sängen med datorn i knät. Jag är mycket nöjd med dagen och ser väldigt mycket emot morgondagen då vi ska på utflykt med hela skolan som sedan avslutas med grillkväll här. 
Som sagt så var det ju öppen scen här ikväll och vi i tvåan fick av uppdrag av Tomas att göra någonting.. Hehe eftersom vi inte repat så gick vi i princip bara upp och körde några låtar. Jag sjöng bland annat en låt av Leona Lewis - bleeding love. Jag ska se om jag lyckas ladda upp filmen som Jakob filmade, youtube kunde inte ta formatet nämligen.. Hmm mysko!
 
Nej nu måste jag sova så jag är pigg och glad i morgon. HIhi
God natt!
 
eftersom jag har mest filmer från kvällen så får det bli en sån här supersexigbild som det alltid blir när man sjunger på Paulina, mig och Ellen. Hehe 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback