Nämen godkväll!

Ursäkta min frånvaro här idag men jag har inte varit hemma på nästan hela dagen. Jag har iaf haft en jättebra start på veckan men en massa teater. Idag var första dagen vi fick börja jobba på golvet på riktigt med våra scener för hela klassen. Jag och PM hann bara köra en liten stund i slutet av lektionen så vi ska fortsätta i morgon. Vår scen är från pjäsen "Lysistrate" och det hela går ut på att jag ska teasea min man (PM) för att sedan lämna honom i sängen otillfredställd.. hehe jag kan säga att det är inte det lättaste att spela sexig för hela klassen.. det är faktiskt ganska pinsamt, men men sånt som är bra att träna på, eller? ;) 
 
Nu ska vi kolla på idol från Linköping och äta kladdkaka som jag och Paulina bakat till hela huset! 
 
Ellen, jag, PM och Paulina är peppade på teater! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback