Im so happy Im so glad!

Efter en sjukt mysig dag med klassen och musikteater ettorna och skrivarskolan så är jag väldigt nöjd då vi varit på uflykt på södra Öland, fikat, ätit, solat, badat, har grillbuffé med jättebra musikunderhållning med en artist som heter Adeé. Nä nu är det slut på allt skrivande, ni får massa bilder från dagen istället! ;) 
 
hehe en liten galen bild på min lilla klass (förutom Gabriell, längst fram till höger). :)
 
Jakob och jag
 
alvaret kan vara väldigt fint.
 
Vissa stunder på Alvaret är finare än andra. 
 
vi byggde ett fint stentorn
 
 
fina Paulina
 
 fråga inte vad vi håller på med.. haha 

så fick jag rida på en Anka!
 
och så häng på gräsmattan
 
här har ni en gruppbild på båda musikteaterkurserna, både vår klass och ettorna!
 
 Adrian posar för fullt.. ;)
 
 
Finaste Jakob! 
 

Sådär, det var dagen i lite fina bilder tagna av mig, Jakob, Paulina, Johan och självutlösaren.. ;) hehe 
Hoppas ni alla haft en fin dag! 
Nattinatti!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback