Godmorgon världen!

Hur mår ni alla idag? Jag mår strålande och sitter och laddar upp ett vieoklipp från igårkväll när nya klassen drog till Kalmar för att festa till det och skaka rumpa. Vi hade en sjukt rolig kväll och vi ägde bokstavligen dansgolvet. Vi drog igång hela stället och till sist blev det fullt dansgolv (jag är i stort behov av en dusch idag)
 
Jaha vad händer idag då? Jag tänkte städa iordning lite på mitt rum och ta lite bilder för att visa er här.. Jag har nämligen fått upp lite på väggarna nu. Sen tänkte jag ordganisera lite ute i köket för att se om det är något som saknas som vi behöver, en färggladsminkning har jag haft lust att göra i en vecka nu så det ska jag förhoppningsvis göra också. Ikväll var det fest i femman (vi bor i sexan) så vi får se om vi orkar oss dit. ;)
 
Talk to you later!
 
Nico, jag och Jakob på vägen in tlll Kalmar igår! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback