Glass i stora lass.

ja man kan väl inte säga annat när man varit på Smultronstället? Men som glassälskaren jag är så är det här besöket en riktig höjdpunkt för mig på sommaren.. ;) Det var superkul att träffa Malin igen, det var ett bra tag sen! Efter att vi "ätit upp" glassarna så gick vi en sväng i mysiga Söderköping och köpte lite små inredningssaker och bara kollade på de söta husen! 
 
Nu har vi satt igång grillen för ikväll blir det grillspett, mumma. Petra kommer hit om en stund också, wiiiiiee det var inte igår man såg henne! Vi får se om Kalle kommer förbi också.. ;)
 
hela gänget med våra glassar! :)
 
 Fina Malin och så jag
 
det hade inte varit helt fel att ha det där huset... ;)
 
som sagt takvåning vore kanske något att satsa på i framtiden?
 
jag och fina mamma! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback