Tillbaka igen (eller?).

Mitt bloggande går verkligen utför och jag tror faktiskt inte att det kommer bli som på den gamla goda tiden, flera uppdateringar per dag.
 
Jag är iaf helt slut och nöjd efter en sjukt rolig men intensiv vecka. Vi har haft ett dramaprojekt med skrivarskolan och det innebar att vi blev indelade i 4 grupper varav vi fick 4 pjäser ca 10-20 min långa som vi hade 3,5 dagar på oss att lära oss och regissera. Det var riktigt kul men väldigt utmanande och vissa texter var verkligen en utmaning då de var så kryptiskt skrivna att det var väldigt svårt att göra på inte ens 4 dagar. Iaf projektet landade i en 3 timmar lång föreställning i torsdagskväll och jag måste säga att jag är så stolt över mina klasskamrater. Många tog ett stort kliv i mina ögon, vilken utveckling! 
 
I fredags tog jag tåget hem till Linköping med PM och efter att ha lunchat så blev jag hämtad av hela familjen och så drog vi till Stockholm. Så nu sitter jag här i soffan otroligt nöjd efter en mysig helg med familjen. Jag hängde med Anton igår då han spelade in musikvideo, vi tog en shoppingtur (jag hittade världens finaste klänning), åt ute på jensens boffhouse, myste framför film med fruktsallad och idag har vi bara chillat. 
Min buss till Öland går kl 17.00 och då får jag sällskap av Jakob, skönt och kul att slippa åka själv den låååånga vägen! :)
 
Hoppas ni alla mår bra!
 
lunch på Steves med PM
 
på tunnelbanan med bästa Anton
 
jag kunde inte låta bli att klättra upp i det här trädet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback