My hand searches for your hand.

Det blev ingen studio idag då den var upptagen. Men jag tog mig från rummet någon timma iaf på eftermiddagen och jobbade lite med dennis med vår dialog. Sen dess har jag legat på rummet och kollat på Bergs bärbara talkshow. Carina Berg måste ju vara en av Sveriges roligaste och snyggaste människor. Hon verkar vara en så härlig och jordnära människa! 
 
De har stängt av vattnet här mellan 15.30-19 så jag går och känner efter hela tiden om jag behöver gå på toa bara för att jag vet att jag inte kan förrän kl 19. Tur att jag har ett paket vuxenblöjor som jag bara har väntat på att få tillfälle att använda.. ;) 
 
en bild från studion igår
 
och så en bild på mina naglar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback