Just feeling your heart beating.

God morgon allihopa!
Gud vad fort tiden går, halva veckan är snart slut och det känns som den precis har börjat. I går hade vi ensemble men eftersom min hals fortfarande värker när jag sjunger eller anstränger mig så var jag bara med på första lektionen. Efter lunch så provade vi att vara helklass istället för halvklass på baletten vilket resulterade i en 105 minuters lång balettlektion (gissa om mina vader värker idag!?). 
 
Både innan och efter middagen så lyxade jag Melia och Pavven till det med både epilering av ben, bastu, skrubbhandskar och såklart dusch. Det var så himla skönt, bastun har vi inte varit i på hela perioden under slutproduktionen i princip då vi hade för mycket att göra. Så det var på tiden.
På kvällen åkte jag och ett par stycken till Kalmar för att hämta Jakob, när vi kom hem så fick han en överraskningsfest då han fyllde år. Nice! :D
 
Nu försöker jag peppa inför 1,5 timmas morgonträning. Men det är svårt, humöret är i botten, halsen värker och jag har på gränsen till huvudvärk. Men men det blir bra!
 
Dennis, Melia och jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback