Jag vaknar före dig.

Morgonen har börjat bra. Jag vaknade faktiskt nästan en hel timma senare än vad jag gjort på lovet (8.30 istället för 7.30), skönt! Så jag har packat det sista, fått ett par byxor upplagda och nu har jag ställt in lyxscones i ugnen, mumma! 
 
Nu känner jag mig redo för att lämna Åtvid i 2 månader och bege mig hem till Öland igen. De här 9 dagarna hemma har varit sjukt roliga och jag har haft det så himla mysigt. Jag har blivit påmind om varför jag tyckte det var så jobbigt att flytta i höstas. Så stort tack till min fina familj, min släkt och mina underbara vänner för de här dagarna. 
 
det finaste mamma har ställer hon på bordet.. fast bara när hon lägger upp byxor ;)
 
gårdagens lockar som nästan är finare idag än igår.. visst ja ni har ännu inte fått se en ordentlig bild på mitt hår.. får fixa det på Öland! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback