Godmorgon!

Igår fick jag känna på min gamla vanliga Åtvidspuls igen.. Haha det var ett tag sen men jag måste säga att ibland så saknar jag den lite. Dagen började med att Lovi och jag drog ner till Sandelius där vi mötte upp Malin  och Sara för att fika och uppdatera varandra om vad som hänt det senaste året. Det är alltid lika kul att träffa vänner som man inte sett på länge, tiden bara flyger fram!
 
Sen tog jag bilen till Lina, Andreas och Saga och hälsade på där en sväng, klappade lite på lilla skruttan. 
När jag kom hem så blev det multitasking då jag lockade håret, fick besök av grannbarnen och packade samtidigt som jag hanmade framför pianot med jämna mellanrum. Haha
Kvällen spenderades hos Dan med kompisarna, det var jättekul och det blev både spel, prat och dans. ;) 
 
underbara lilla Saga <3
 
igår fick jag träffa John för första gången på 3 månader, trevligt!
 
Sara och Malin tog sig friheten att uppdatera min instagram och utnämna sig själv till "Emmas bästa bajskorvar", haha!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback