Finally monday!

Björnen har äntligen vaknat ur sitt ide. Seriöst det är sjukt vilken sommarmänniska jag är. Så fort solen kommer fram och det är ljust på morgonen så vaknar jag och är pigg som en mört. Alla var helt chokade över hur pigg och tidigt jag var uppe på frukosten idag. Jag vaknade vid 6.30 och väntade på att Melias klockan skulle ringa kl 7.. Haha 
 
Nu sitter jag med färg på ögonfransarna, ja när man har tid över på morgonen så är det lika bra att utnyttja den.
Vi får se vad dagens lektioner har att bjuda på, tror vi har scenframställning vilket betyder att Dennis och jag ska jobba med vår dialog och läsa pjäsen som den kommer från. I eftermiddag ska jag träna ett riktigt hårt fyspass med Matilda, jag är pepp på att svettas! 
 
Vår dialog kommer från Jonas Hassen Khemiris pjäs Invasion. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback