Åh aj aj aj aj buff.

Ja ni, kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår.. Jag kollade ett avsnitt Game of thrones vid sjutiden och blev sjukligt trött så jag bestämde mig för att vila lite innan det var dags att kolla nästa med hela klassen (jag låg lite efter). Det slutade iaf med att jag somnade kl 20 och vaknade inte igen förrän mitt i natten av massa kramper i magen. Aj säger jag bara, så jag har inte sovit superbra. Jag är nästan helt säker på att det är magkatarr som böjar spöka så därför har jag legat i sängen hela förmiddagen och bara vilat mig. Vi ska spela in lite nu på eftermiddagen och jag vill så gärna vara med så jag går nog ner till studion en sväng iaf. 
 
Hoppas ni alla andra mår bra iaf! 
 
såhär såg det ut i min säng igår, nice!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback