There's no way you can deny it.

Hej på er!
Ja dagarna här bara försvinner, jag fattar inte vart tiden tar vägen. Eftersom vi har konstnatten med föreställning på fredag så har vi fullt upp med rep dagarna långa nu. Igår repade jag dans efter skolan och efter mycket om och men och ett mindre psykbryt så har jag satt den. Sen blev det att spela musik med Tobbe och sen kolla på X-factor. 
 
Idag har vi haft sång, dans och så efter skolan övade jag, Jenny och Paulina vår text i föreställningen och så blev det lite musikspelande med Tobbe såklart ^^. Nu tänker jag duscha sen ska jag kolla X-factor med Tobbe. Någon mer som följer programet? 
 
Bild som Jennie tog på mig i helgen. Musik säger jag bara! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback