Premiär!

Gårdagen var väldigt hektiskt men så rolig. Vi repade hela dagen, på eftermiddgen blev det teatersmink och förberedelser inför kvällens genrep och på kvällen kl 19.00 kom skolan och tittade på oss när vi körde genrep. Jag tyckte faktiskt det gick bra och det känns inte lika nervöst nu inför ikväll. Fatta att jag har debut i att spela teater, ah ska bli så kul! Det enda tråkiga är att jag inte har några av mina nära och kära i publiken.. Jag är så bortskämd med att alla jämt har kommit och tittat på mig. Men ja det är ju lite svårt här.. 
 
Aja, idag fick vi sovmorgon då vi har 3 föreställningar ikväll så vi är upptagna fram till 00.00! Jag passade på att använda morgonen till att fixa håret inför ikväll, hästsvans med en fläta virad runt toffsen. Ni kommer få se lite bilder, ska försöka att få till lite gruppbildern och jag vet att vi kommer få allt både fotat och filmat. ;)
 
den här filmen kommer spelas i bakgrunden till vår Janet Jackson dans, ÄLSKAR DEN. Filmen i sig är väldigt rörig men det är meningen då det är meningen att man faktiskt ska titta på oss och inte filmen i första hand! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback