Lady Gaga är min religion.

Seriöst, innan ni dör måste alla ha sett Lady Gaga live. Det är helt sjukt underbart, det är liveband, hon sjunger som en gud live, hon är en helt sjukt stört bra person som inspirerar och är så genom härlig och genuin människa med båda fötterna på jorden. Det måste vara just det som gjort att hon varit på toppen utan att krascha ihop fullständigt så länge. Hon tog sig iaf tid för fansen och bjöd på en 2 timmar och 45 minuter lång show som bjöd på allt och lite till. Jag hade förväntat mig att det skulle vara bra men jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur bra hon skulle vara. Och alla duktiga musiker och dansare får ett stort plus i kanten. 
 
Här kommer 2 videoklipp jag hittade på youtube, det ena ser ni hur sjukt cool scenen var och på det andra klippet får ni se hur hon tar upp 2 flickor på scenen och berättar en helt fantastiskt inspirerande tal! 
Som sagt GAGA IN MY HEART! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback