Fina tisdag!

Åh vilken underbar dag det har varit idag. På förmiddagen blev vi utbildade i brandsäkerhet och HRL, det var både praktiskt och teoretiskt och det var väldigt intressant. Men usch vad farligt det är med eld, jag blev riktigt illa berörd av speciellt ett filmklipp från en konsert där det börjar brinna och många dog.
 
Aja, på eftermiddagen hade vi dans i 2 timmar, vi repar för fullt inför konstnatten så nu spånar vi, testar och jag tror vi kommit fram till en ganska bra mall. På både torsdag och fredag har vi dans hela dagarna så då blir nog allt helt bestämt. Efter skolan satte sig jag och Tobbe i lilla pianorummet och sjöng och spelade i 1,5 timmar. Tiden bara sprang förbi och det var så roligt, så det kommer vi nog göra om! 
 
Kvällen har bestått av rep inför lördagens framträdande och sen en riktig tjejträff med nagellacksmålning MYS!
Sen avslutade vi det hela med X-factor. Nu ska jag titta på Skönheten och Odjuret, kände att jag bara var tvungen. ^^
 
ni ska bara veta hur svårt det var för mig och Tobbe att få till den här bilden. Det är inte lätt att slappna av i munnen när man får hysteriska skrattanfall. Hihi jag tycker verkligen om min klass, ni är underbara! 
 

Nattinatti till er alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback