Tick tack..

Ahhh jag får panik på att tiden går alldeles för fort. Idag tog Thomas upp att vi skulle börja prata om vårt slutprojekt i vår på måndag. Det ska bli så roligt samtidigt som det känns som att året tar slut alldeles för fort. Jag hade inte haft något emot att gå med den här fina klassen i 3 år. 1 år är ju ingenting. Samtidigt som jag känner att jag redan lärt mig så mycket på bara 2 månader. Helt sjukt mycket. 
 
Det är verkligen konstigt att inte flera känner till Ölands folkhögskola för det är verkligen en himla bra skola. Lärarna är själva verksamma inom det de lär ut, väldigt väldigt duktiga, du får mat lagad från grunden (helt sjukt gott, de blir hyllade varje dag i matsalen haha) och så får man boende. Jag betalar en hyra å 3800 kr i månaden och då ingår alltså mat, hyra och serviceavgift. Billigare än så är det svårt att komma undan med.
 
Så ni som funderar på att söka hit, GÖR DET! Ni kommer inte ångra det, ÖLAND ÄR BÄST! 
 
bild från teaterrepet igår, ni ser mitt blonda hår bakom Tove i högerkanten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback