Seven days in a week but my life has just began.

Nu ni sitter jag här nyduschad, nysmörjd och med nymålade naglar. Jag ska försöka ta en bild på dem i morgon så ni får se. ;) 
 
Improvisationsdansen var inte alls så farlig som jag trodde, det handlade inte om att göra allt så snyggt och bra som möjligt utan att följa kroppens naturliga impulser. Fast det låter enklare än vad det är, det är svårt att stänga av hjärnan och inte tänka på man gör utan att bra göra. 
 
Nu ska jag iaf gå bort till teatersalen och öva på min monolog, jag har inte riktigt greppat slutet och i morgon är det min grupps tur igen och jag vill gärna att det ska synnas någon skillnad på min prestation sen vi körde sist. 
Efter det tänker jag tvätta sminkpenslar och göra lite fruktsallad. ;) 
 
sneakpeak på naglarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback