Resume.

Vilken helg det har varit, jag har inte haft en sekund över!
 
I fredags satte vi igång med våra Lucia/julshowrep. Det är så roligt och de 2 låtar vi hunnit öva in låter jättebra även fast de inte är 100 % färdiga. Iaf på efter maten kollade vi filmen "modig" och tyvärr så blev jag besviken, jag hade nog lite för höga förhoppningar på den. 
På kvällen blev det ost, vin och spelkväll i södra som sedan avslutades i skolan med en zombielek. 
 
Leken går ut på att en person gömmer en väska någonstans på skolan, när den är färdig knackar den på dörren där alla andra befinner sig. Då har personen 1 minut på sig att springa och gömma sig innan alla andra kommer ut och ska börja leta efter väskan och försöka ta den till rummet där man startade. Problemet är bara när man råkar träffa på personen som gömde väskan så "aktiveras" den och blir en zombie. Blir du tagen av zombien så blir du själv också en zombie. Zombiesarna får dock inte springa, utan bara låta äckligt och gå efter men ja det sprider sig som en virus och till sist kan det vara 25 zombiesar överallt och en vanlig människa. SJUKT LÄSKIGT MEN SJUKT KUL! 
Jag tror att det kommer komma en film från den här kvällen, ska tjata på Micke och Adrian. ;)
 
Lördagen gick åt till att fortsätta öva Lucia, gå på promenad, jamma, sjunga, kolla serier, gå på fest och sedan ännu en kväll lägga sig alldeles för sent. Men men går man på folkis så gör man! ;)
 
ett konstverk som jag fick av Anna på frukosten i torsdags!
 
Adrian som bor i rummet över mig har köpt en 12 meter lång ljusslinga som han gärna knakar på med på mitt och Toves fönster! haha 
 
jag försöker lära mig spela munspel, jag började igår och det är inte så lätt. hehe
 
igår köpte jag presenter till Tove min rumskompis, hon blev superglad. hihi
 
i fredags gjorde Oscar och jag en kompistatuering.  ^^
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback