Lovely friday!

Jag är TRÖTT!! 
Dagen har bara sagt svisch och så blev det helt plötsligt kväll. Iprovisationen var sjukt rolig, man fick en situation, ålder och en första replik och så var det ren improvisation utifrån det. Alltså jag har så begåvade och roligare klasskamrater! ^^
 
Eftermiddagen har vi ägnat åt ett par omgångar Skip-boo och så luciarep, det börjar låta riktigt fint, vill ni ha något litet smakprov kanske? :D
Nä nu måste jag slå in paket, kl 19 har Ellen och Matilda fixat en överraskning till klassen. Det enda vi vet är att vi ska ha med täcke och ha kläder som vi ska kunna springa i... Hmm spännande! 
 
4 extremt snygga bilder på mig, är det någon som vet om man kan stänga av blixten i maccamen? :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback