Guess what!?

I DID IT!!
 

Did what tänker ni väl förmodligen nu. Men jag ska allt tala om för er. I 3 veckor har vi hållt på med monologarbete och idag var det dags för att redovisa sin monolog för hela klassen. Jag darrade som ett asklöv och var fullkomligt livrädd innan men jag gick upp och körde och jag dog inte. Haha på något sätt lyckas jag använda min nervositet och omvandla den till energi. Tråkigt bara att jag ska förstora upp allt, jag tycker ju egentligen det här är skitkul. Men det är en träningssak! 
 
I eftermiddags tog jag med mig Oscar på en cykeltur till Färjestaden men det hela slutade med att han kom hem med ett par skor och jag utan. Jag fick nöja mig med ett paket till mig själv som jag tänker öppna i morgon (ett nagellack.. hehe). Efter middagen så blev det ett efterlängtat luciarep, jag har ju missat alla i helgen så jag var taggad till tusen. Efter det drog jag, Melia, Emma och Oscar till studion och spelade in lite. Det blev så vackert så. ;) 
 
Anton och Mike fick en försenad födelsedagspresent i form av vår tolkning av låten bögarnas fel. haha!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Heja Emma! Visste att du skulle klara det, när du övade hemma var du så oerhört bra :D

Svar: aw tack Jennie, du är bara för söt! Vet dock inte hur bra jag var men jag gjorde det iaf. :D känner mig modig!
Dib

2012-11-26 @ 21:19:28
URL: http://www.jenniek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback