Glad Emma!

Hej på er allihopa!
Dagarna springer förbi alldeles för fort och jag har massa saker som måste göras. I tisdags fyllde jag år och klassen såg till att jag blev väl omhändertagen hela dagen med sång, paket, julpyssel och pynt och massa mer.
Igår fick jag ett mejl från KULT som håller i radiomusikalen att Ola Salo hade lyssnat igenom alla röstprover och gärna ville att jag gjorde audition till båda rollerna (jag sökte endast för en). Jag känner mig så himla glad och stolt, jag kan inte tro riktigt att det är sant, allt känns så overkligt..
Men det betyder att jag har 2 nya låtar att öva in plus luciatåg, julshow och andra bollar i luften. Så de två senaste dagarna har jag sjungit nonstop typ och låtarna är jättebra!! :)

Jag fick paket av Jakob och klassen förut idag med. En barbiedocka, haha Jakob vet precis vad jag vill ha!
Nu måste jag sussa, i morgon är det rep inför julshow, luciarep och kultrep som gäller!
Nattinattipuss!


Kommentarer
Postat av: Petra

GRYMT EMMA! :D

2012-11-30 @ 15:38:33
URL: http://fogelholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback