Blondie is back!

Nu har släkten åkt hem och huset ekar nästan lite tomt. Hihi jag kan bara tänka mig hur mamma och pappa har det när jag och Anton inte är hemma. Knäpptyst! Haha
 
Jag är iaf supernöjd med håret, mammi är BÄST!! Hon lyckas alltid färga endast utväxten utan att det blir någon kant. Nu ska vi ner och handla en sväng och hämta pizza. Jajamensan ni hörde rätt, jag minns inte när jag åt pizza hemma senast... Men det var ingen som hade ork till att laga mat nu ikväll. 
I kväll blir det kalas för mig, Dan, Anton och Hanna hemma hos Hanna. Vi ska bada tunna och festa till det. Wiiie ska bli så mysigt att få träffa alla igen! 
 
en snabb bild på mitt hår, ljust och fint igen! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback