We found love in a hopeless place.

JAG HATAR NÄR MAN SKRIVIT ETT HELT BLOGGINLÄGG OM INSER ATT MAN VARIT INLOGGAD FÖR LÄNGE UTAN ATT VARA AKTIV SÅ ATT MAN LOGGAS UT NÄR MAN SKA PUBLICERA OCH DET INTE HAR SPARATS SOM UTKAST.

Aja idag har jag iaf skaffat mig en snygg bondbränna av att jobba ute på jobbet. Det var så varmt att jag kände för att gå runt i bara underkläderna men det känns som att det inte skulle bli så populärt. Hehe
Jag är iaf helt slut nu efter att ha jobbat ute hela dagen och har dans och sångträning ute på baksidan. Nu sitter jag nyduschad och väntar på att Hanna ska komma så vi kan titta på sista avsnittet av Glee. Usch det känns så himla hemskt och sorgligt att det ska ta slut samtidigt som jag är så nyfiken på avsnittet att jag bara måste se!




två riktigt snygga bilder från dagens stekheta dansträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback