Stockholm har varit bättre.

Ja som ni förstår på rubriken så fick jag inte riktigt ut det jag ville av resan till Stockholm. Visst min audiotion och mina intagningsprov gick väl okej men det är så tråkigt att gå därifrån och veta att man skulle kunnat göra så mycket bättre ifrån sig. Det är inte så lätt med feber och halsont. Men men nu har jag försökt!

Efter en kort vila hemma hos Mike och Anton så tog vi oss in till stan för att shoppa tills vårt tåg gick. Mamma sken som en sol hela dagen vilket var huvudsaken eftersom det var hon som fyllde år. Så det var värt det i slutändan för på hemvägen kände jag mig som en utbankad kycklig i stekpannan. Haha men jag fick med mig lite nytt från make up store, byxor från Zara och örhängen från JC hem iaf. Jag orkade inte riktigt engagera mig i shoppingen utan jag koncentrerade mig bara på att hänga med! ;)


hihi söta mamma på morgonen, vi sjöng för henne och hade blåbärsmuffins och paket!


på tvärbanan påväg till Kulturama, Mike visar sin bästa sida och mamma börjar undra varför hon följde med...


mamma provade på att fota med iphone, efter 26 minuter förstod hon hur hon skulle göra. efter ytterligare 15 minuter så blev det till och med fokus. mohaha


Vi var tvugna att fota inne på Vapianos toaletter, det var mer som en salong som det råkade hamnat några toaletter i. Mycket tjusigt och för er som gillar pasta så rekomenderar jag det här. Det ligger i gamla stan och serverar endast färsk pasta, för mig blev det en carbonara
mums!


Här har ni den utbankade kycklingen och mammi på vägen hem!

Nästa gång jag ska till storstaden så ska jag vara på topp igen, vi får se vad för bus jag ska hitta på då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback