Starships were meant to fly.

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Iaf dra på mig en rejäl förkyldning vilket är det värsta som kan hända just nu. På tisdag ska jag på intagningsprov för en sånglinje (inför hösten) i Stockholm och jag vill väldigt gärna ha rösten på topp när jag ska sjunga. Såhär är det jämt för mig när jag ska göra något!! :( Ett ganska tydligt tecken är hur trött jag är, jag lägger mig tidigt varje kväll och sover i mer än 8 timmar. Inatt sov jag i mer än 9 timmar och har ändå varit fruktansvärt trött hela dagen, påvägen hem fick jag verkligen kämpa för varje steg. USCH!

Så det blir att lägga sig tidigt ikväll igen helt enkelt, jag kanske lägger mig och skriver lite på min låt om jag hittar inspirationen. Hoppas att allt är bra med er iaf. God natt!!


en bild från sensommaren när vi var och jobbade i Österlen. Tror det är Jennie som står för denna bild!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Är det kulturama på tisdag?? Isåfall får du gärna höra av dig när du är där så kan jag kanske komma och ge dig en lyckospark! ;D Jättesöt bild förresten! ^^ kram!

2012-03-15 @ 06:54:25
URL: http://josephinethunell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback