Some pictures you've missed

Hej alla!!
Meningen var att jag skulle ha gjort någon rolig make up till er idag med men jag orkade verkligen inte. Jag kände för bara lite eyeliner och markerad globlinje, dt är så jag trivs bäst till vardags. Den här veckan har jag ändå lagt upp en hel del sminknigar så jag tyckte att jag kunde få ledigt idag.

Tjocka släkten kommer om en stund, dock är hälften bakis efter gårdagens 20-års fest hos Lina så vi blir inte så många haha. Här kommer lite bilder från våra senaste fester som jag glömt lägga upp ;)


gullegrisarna Dan och Lovi förra helgen när vi var ute och åt.


Philip får världens bästa puss, HAHA


Philip och John tillverkade världens längsta sugrör, Philip blev sur över att han inte fick testa först...


jag och Lovi fick också varsitt sugrör!


Hanna, jag och Jaanniie hos Danne i fredags.


Hanna med Antevante i knät


Jennie kände att hon var för snygg för att vara med på bild men kalle ställer alltid upp!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fin du är!!<3 :d

Jag saknar dig!!!! :)<3

Älskardigsyster!<3

2012-03-26 @ 11:07:56
URL: http://laalaa.devote.se
Postat av: jennie

Jamen vi såg ju hur jag såg ut första bilden, ville inte plåga er med en andra bild av mitt fula tryne ;) <3

2012-03-27 @ 15:39:13
URL: http://jenniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback