mot staden

Sådär ja, då var arbetsdagen avklarad. Jag började 6 i morse (ni fattar inte hur skön sängen var) så jag slutade 13 idag. Det här var tyvärr bara en engångsgrej då jag hoppade in för en annan som är utomlands. Annars slutar jag aldrig tidigt så idag ska jag njuta.

Nu drar jag till stan för att skjutsa Anton till tåget, jag kollar nog en snabbis i affärerna också när jag ändå är inne. Om det inte är mörkt när jag kommer hem så ska jag försöka hitta ork till att göra en make up till er. Det var länge sen!


lockarna i håret sitter fortfarande i lite från gårdagen och jag har inte änvänt någon hårspray alls. Någon som vill ha lite tips på hur man får lockarna att hålla hela dagen utan att spraya dem stela av hårspray? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback