freeeeeeeeeedag!!!

Guess what!!??? Fredagen är här och jag är lika lycklig över det som alltid. I helgen blir det ståhej med vännerna, shopping och så lite vila också så jag orkar veckan. Hehe
Igår gick jag och la mig så fort jag kom hem pga en hemsk huvudvärk, det var sjukt skönt så jag sov i en timma. Mamma trodde jag var sjuk när hon kom hem för det krävs mycket för att få mig att lägga mig. ;) haha

På kvällen var det mys med tjejerna som vanligt på torsdagarna, once upon a time har verkligen växt och nu orkar jag knappt vänta tills nästa torsdag. Revenge är lika bra som det alltid har varit!
Jag ska försöka mobilblogga i efermiddag för jag åker till stan direkt efter jobbet till John och Philip. Mys!!!

Ha en bra dag allihopa, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback