Det regnar här i Åtvid idag..

Jag säger bara att det är tur att man har himla roliga arbetskamrater när man jobbar heltid. Jag skulle aldrig orka med det annars, så jag känner att jag är lyckligt lottad! Vad har hänt annars de senaste dagarna? I söndagskväll så hamnade jag i soffan hemma hos Danne med Philip, vi åt mat och myste framför så ska det låta.
I måndagskväll kom Johannisen hit och vi pratade bort några timmar.

Igår läste jag hela eftermiddagen ända fram tills jag skulle lägga mig. Med andra ord tills boken var slut. Jag kan inte fatta att hela äventyret är slut nu.. Jag har ändå läst 25 böcker med 250-350 sidor i varje bok. Det blir ett par tusen sidor. Jag funderar på att läsa om dem! Haha nörd I know ;)


här är en bild som jag tog i söndags på min sminkning. bara eyeliner, mascara och en något markerad glodlinje, så enkelt men så simpelt snyggt!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, vilka färger rekommenderar du till att markera globlinjen?



Mvh Emma

2012-04-06 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback