dagen jag aldrig trodde skulle komma

Ihhhh torsdagar är ju som ni vet en av mina favoritdagar och att Anton är hemma gör den ju bara ännu bättre! Jag fattar helt ärligt inte att det är fredag i morgon, i måndags förstod jag verkligen inte hur jag skulle överleva veckan. Det har rent ut sagt varit hemskt att gå upp de här morgnarna, den enda som har fått mig ur sängen är tanken på att jag får sovmorgon i helgen!

Nu har jag gjort 2 tidsinställda inlägg tills i morgon och lördag. I morgon kommer det upp ett klipp på en låt som Anton och jag spelade in förut. Så kika in runt 12 så ska det ligga här uppe! Nu ska jag kolla Glee och fixa morötter och dipp, tjejerna droppar in strax innan 20.00. Hörs i morgon! ;)


här är en bild från syskonfotograferingen vi hade med Jennie, vi fick bilderna igår så ni ska få se dem någon dag också!


Kommentarer
Postat av: Monica

Såå fina ni är mina älsklingar love you <3<3

2012-03-09 @ 08:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback