Snow white and the huntsman

Som ni säkert förstår på rubriken så såg vi Snow white and the huntsman på bio igår. Jag har verkligen sett fram emot filmen och hade höga förväntningar på den då trailern var sjukt bra. Jag vet inte om jag blev besviken eller om det är slutet jag stör mig på bara, eller var den bra? Eller var den dålig? Jag tror jag måste se filmen en gång till innan jag kan bestämma mig.

Men den är ändå sevärd, jag älskar fantasyfilmer. Jag beundrar de kreativa människor som bygger upp en helt ny fantastisk värld i en dator. Man vill bara hoppa in i skärmen och bo i "helgendomen" som en helt underbart vacker skog hette i filmen. Där skulle jag trivas! ;)


Philip och Johannisen


Linn och Hanna


jag och Danne


we're so exited!


chill hos bästaste....


PHILIP!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback