Muppar på hal is.

Haha ni skulle sett mig, mamma och Danne i spåret förut. Det var som glaserat så vi gick på helspänn och satsade på vem som skulle ramla först. Men det blev bättre efter ett tag då det började toksnöa så vi blev istället dyngsura, haha men det var mysigt ändå och vi fick oss en riktigt promenad som jag hade räknat med idag!

NU sitter jag och kollar på Livet blir bättre med mamma, dagens avsnitt handlar om Jessica Andersson där hon berättar om hur det är att växa upp med en alkoholiserad mamma. Det är snyftvarning typ var 5e minut men det är också nyttigt att se. Någon som sett programmet innan?


meningen med programmet är att personerna som är med i det ska visa alla barn och unga där ute att även fast allt är skit nu så blir det bra i framtiden. det blir bättre, bara du väljer att prioritera dig själv!

Det blir nog ingen mer uppdateringen ikväll för jag ska in i duschen nu så god natt allihopa så hörs vi i morgon!
Nattinattipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback