Har jag sagt att jag vill tillbaka till Orsa?

Haha det blev nog lika mycket trams och flum som simning från min och Annas sida idag i simhallen, emn roligt hade vi och vi simmade iaf 20 längder.. Ikväll har jag spenderat timmarna i soffan framför filmen Rise of the planet of the apes vilket faktiskt var en bra film! Anna och mammi har joinat mig och pappa har sprungit runt som en personlig assistent och serverat oss med popcorn, te och plockat disk. Haha

Btw så har jag varit duktig och städat mitt rum och packat upp min resväska. hehe bättre sent än aldrig!


en bild från nyårsafton, kvällen till ära hade ja en ny festblåsa som jag ska visa en bättre bild på och jag fick sminka alla flickorna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback