Dagens make up - so simple, so right.

Jag gjorde ett tappert försök att fota min make up i morse. För det första fick jag stressa för vi kom hem sent inatt då partyt var grymt kul!! Då vaknade vi lite senare än tänkt och eftersom vi skulle till stan och kolla möbler till Danne och affärerna stänger vid 16 så det blev lite bråttom haha.
Nu sitter vi iaf hos Philip i stan, alla i Orsagänget ska hit ikväll (utom Andreas) för att kolla Saw-filmer och Lovi och jag ska laga 3-rätters. Vi ska börja med "halv 8 hos mig och det är vi som börjar och sätter ribban".

Jag bloggar inte förrän i morgon nu för vi ska sova här ikväll. Så ni får ha en superbralördagkväll!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback