2011 - What happend?

Ja hur har erat år varit egentligen? Var det bättre eller sämre än förra? Höll ni era nyårslöften eller är ni som jag, lovar något och är superduktig första månaden innan man inser att nä det här var inget för mig.
Mitt år måste jag tyvärr säga har varit ett jobbigt år. Det har hänt ganska många omfattande stora psykiskt jobbiga/påfrestande grejer som inte alls är till för att ta upp här. MEN som tur var så har jag världshistoriens bästa vänner som alltid funnits där och stöttat mig och året har bjudit på några riktiga höjdpunkter.

Med andra ord så ska jag försöka tänka på det här året som mitt år, ett år då jag ska ta tag i mitt liv och verkligen hitta tillbaka till mig själv igen. Hitta fjärrkontrollen och byta kanal när jag känner för det, sluta vara så feg, sluta svära och så ska jag bli snål eller vi säger sparsam. I höst ska jag också ta mod till mig och både flytta och början plugga, testa mina vingar och så får vi se om de bär eller brister!

Vad säger ni mina läsare, har ni några nyårslöften i år?

- Frantiqstudios
Jag fick börja jobba som make up artist för frantiqstudios och jag har lärt mig fruktansvärt mycket och utvecklats som både person och make up artist. Det är lite jobb pågång i både januari och mars!



- Dominikanska Republiken
Resan som jag faktiskt inte vet om det går att slå. Det var de 2 underbaraste veckorna i mitt liv, ett paradis med värme, sol, vacker natur och underbara vänner.



- Tandblekning
Tandblekningen jag gjorde var också en höjdpunkt, även fast de inte är kritvita så är de precis lagom vita och jag vet att jag kommer göra om det här. Mina tänder har alltid varit ett komplex och nu skäms jag inte längre.


det är lika pinsamt att lägga u den här bilden nu som då, men kolla skillnaden, mina tänder var verkligen missfärgade innan även fast jag varken röker, snusar eller dricker kaffe och aldrig lägger mig utan att borsta tänderna!

- Västervik
Västerviksveckan var helt underbar, vädret kunde inte varit bättre och vi hade så himla mysigt, var uppe nätterna långa och pratade, gjorde galna saker, stekte vid poolen och havet. Åh jag vill ha sommar!


inte hela gänget då det kom och åkte folk hela veckan men några av underbaringarna!


- Egypten
Självklart var varma härliga Egypten med det klarblå vattnet en höjdpunkt. Det går inte att säga annat än att den här resan var helt galen med galet underbara vänner, pyjamasparty med alla 4 i ett rum, vi höll på att bryta in oss i fel rum och alla rent ut sagt blondingalna egyptier!



- Orsa
Mitt år kunde inte ha börjat bättre än med en massa underbara människor i en mysig stuga i ett snötäckt landskap. Jag saknar att vacka med alla sjuka muppar, åka skidor dagarna långa, basta och festa bokstavligen talat varje kväll. Jag är så lyckligt lottad med så underbara människor!


hihi en lite skojig bild på oss alla 9!

Året hade självklart många fler höjdpunkter än de här som alla fester min 20-års fest och alla mysiga kvällar med alla fina vänner. De är bara för många för att ta upp här! Så istället till alla mina vänner, tack för att ni är bäst i hela världen och alltid ställer upp. Jag räknar med att ha er minst 150 nyårsaftonar till bara så ni vet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback