You can count on me like 1, 2, 3 I'll be there!

Ni kan vara lugna, jag kom hem efter springturen. Svettig och med frusna händer men jag kom hem. Det var så himla skönt att komma ut i det underbara vädret och även fast jag inte orkade springa särskillt mycket och det var lervälling halva grusvägen som jag springet på så jag fick gå i diket så var det underbart. Så om vädret tillåter och om jag inte är alltför trött så ska jag försöka komma iväg i morgon också.

Ikväll har jag varit hos finaste Honeyponey, vi har sett på filmen footloose och visst den var bra men inte riktigt vad jag förväntat mig av den. Handlingen var väl lite lame men det är alltid kul med dansfilmer! Sen hade Hanna köpt en present till mig och jag blev så glad. Hon är så himla fin och snäll och vet precis hur man piggar upp mig när jag behöver det!


den röda halvan av nyckelringen är min och hänger så fint i min nyckelknippa.

Nattinattipuss till er alla, i morgon är det torsdag och ni vet alla vad det betyder va? TJEJMYS!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hade hon köpt nyckelringarna? :)

2012-03-04 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback