Vem kan stoppa min när jag bara rullar fram?

Haha våra torsdagar är verkligen bäst. Veckan är nästan slut, man träffar sina fina tjejkompisar och så kollar vi bra serier på tv:n. Vi brukar desutom ha något gott att smaska på och idag överträffade vi oss själva. Vi hade alla fixat något utan att prata med de andra så det var både glass, smält choklad, frukt, kokosbollar, toblerone och dipp med grönsaker. haha vi åt inte ens hälften kan jag säga men ändå!

Nu ska jag sussa och jag hoppas jag kan somna, har har svårt att somna 2 nätter i rad. I morgon sluta jag 15.00 och då åker jag till stan direkt för att kolla på nya längdskidor till mig med mammsen och eventuellt Lovi.
Nattinattipuss!


här har vi en bild på vårt vardagsrumsbord.. någon som blir lite sugen? hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback