Lite bilder från vår trip till Österlen.

Oj oj vilken helg det har varit. Jag är verkligen glad över att Jennie och jag åkte till Österlen i lördags, det var så fruktansvärt roligt som alltid när Jennie och jag åker tillsammans. Haha jag tycker lite synd om alla som sitter vid oss, vi är knappt tysta i en sekund. Pernilla och Hans är alltid lika gästvänsliga så vi har känt oss som hemma och det gick superbra att sminka och även jag blev plåtad en hel del så jag är så nyfiken på bilderna nu! :D

Här har ni iaf några bilder som vi tagit i förbifarten, man har som sagt fullt upp så man hinner inte fota.
Btw gillade ni vår film med min resväska? Det finns 2 till som kommer upp strax! haha


på tåget ner till Malmö så var det liv i luckan. Hehe det blir inte en lugn stund när Jennie och jag var i gasen. det var en tågkonduktör som envisades med att glo och flörta och inte fattade vinken att vi inte var intresserade, det hela slutade med att jag stoppade upp vindruvor under läppen och log mot honom. hehe han kommer inte tillbaka mer sen.


väl nere i Österlen så hann vi inte mer än att äta kvällsmat, planera inför morgondagens plåtning och packa ner Jennie i min resväska innan det var dags att sova.


efter att sovit några timmar för lite drog vi igång dagen med sminkningar, plåtningar med ett x-antal klädombyten och timmarna bara flög iväg. här ovan får ni se en av mina outfits, det här är nog nästan första gången jag lägger in en helbild på mig och i jeans.


haha ungefär såhär ser det ut när vi jobbar, synd att vi inte tog kort på röran av alla kläder och allt smink överallt!


men även den här dagen var tvungen att lida mot sitt slut och Jennie och jag tackade Pernilla och Hans för en supertrevlig fredagskväll och lördag och så tog vi tåget till Malmö.


i Malmö skaffade vi oss varsin chailatte och tog tåget till Linköping, 4 timmar senare tog resan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback