It's the boy you never told I like you.

Idag har jag haft en riktig mysdag med grannarna. Dagens har spenderats ute hos morfar där vi åkt skoter ända tills vi var dyngsura (jag gillar inte plusgrader och snö, det blir slask) och så grillade vi korv idag igen. Hehe det känns som att det är det enda jag ätit den här helgen. Nu ikväll har pluttisarna varit här inne och vi har kollat på filmer från när jag och Anton var små och sen några på dem också. Haha det är alltid lika roligt!

Jag håller på att klippa ihop en film med lite tabbar jag gjorde till min "sjuk värld" video. Haha det är för övrigt så himla roligt att jag fått så bra respons på den. Det betyder jättemycket för mig ska ni veta så stort tack. Om jag hinner och hinner någon passande låt så kan jag försöka spela in en till i veckan! :)


hihi vi hade det bra bak på släden.

Nu är det nattinatti som gäller, jag har spännande men läskiga saker att berätta för er i morgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback