Del 3 från Österlen - Välgörenhet

Jaha och så var söndagkvällen här och det känns som att helgen knappt har börjat och så är den tydligen slut. Jag känner iaf att det var bra att det inte blev så sent igår. Jag blev nämligen allergisk så vi åkte hem strax innan 12 och idag fick jag en välförtjänt sovmorgon.

Nu ikväll har jag städat mitt rum riktigt ordentligen, både dammat, damsugat, plockat i ordning och packat upp min väska. Kors i taket, tvättat har jag också gjort vilket påminner mig om att jag måste gå och hänga den nu.
Hoppas er helg har varit rolig, här får ni den sista delen på Jennies och min minidokumentär om vår resa. Haha
slutet gott, allting gott, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback