You can always be found.

Godmorgon allihopa!
Idag fick vi en välförtjänt sovmorgon på en halvtimma och det behövdes verkligen. Repen vi har om dagarna tar verkligen på krafterna och min kropp är så stressad över allt plus min audition nästa vecka att jag inte riktigt kan få in mer i huvudet.. Därför unnade jag mig för första gången på över en vecka en repfri kväll och bara slängde mig i sängen och läste och tittade på björnbröder med några i klassen. Sen la jag mig för en gångs skull i tid och idag känns det som att jag börjat hitta in på rätt spår igen!

Dagen består att REP REP och i eftermiddag genrep för skolan, jag är lite nervös faktiskt. Men det ska nog gå! :)
Nä nu är det bäst att jag går upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback